Me & Him

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 20, 2011

Hidayah


Aku baru tengok video ni
Thanks tu Kak Joyah kite...tak sia2 aku stalk acc youtube ko...aku terjumpe vid ni
And video ni telah berjaya buat aku rasa
GUILTY
pada 
diri aku sendiri
and paling penting
GUILTY pada ALLAH
sebab aku tahu
aku ni adalah antara pompuan biasa yg suke bertabarruj
Astaghfirullah....
and yang paling penting..
video ni telah berjaya buat aku rasa nak memperbaiki diri sendiri
supaya menjadi insan yang lebih baik
supaya aku boleh memperbaiki penampilan aku
biarkan aku tak cantik di mata orang janji aku cantik di mata ALLAH
Boleh ke aku buat?
Boleh ke aku buat ni?
Boleh ke aku hidup macamni...?
bolehke?
bolehke?
bolehke?

Help me!

6 comments:

Airil Azmei(Sky EagLe) said...

semoga niat dihati tu dapat dilaksanakan..selamat berubah ^^

Elle Who? said...

trimas openg...doakan ak...

lea said...

you go girl! me too is hoping to be a better person. :) btw jgn lupe rakam video terbaru debab ngan kira tau! hehehe

Elle Who? said...

haha thanks hun...bley jek..nihaa si debab demok ni tgh brsantai2 kat bilik mek nih...huhu

ummi said...

Insya Allah, Alhamdulillah.
Boleh jer kalau nak berubah, tepuk dada tanya iman.

Elle Who? said...

HUHU. thanks mi...