Me & Him

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 26, 2010

Atok Pergi Juga...

Atok...
Atok ampunkan Ina kan?
Atok pergi masa Ina takde sebelah atok...
Atok...
Ina ingat pesan atok sampai akhir hayat Ina...
Ina ingat semua yang atok pesan...
Atok...
Ina mintak maaf ...
Ina sayang atok..
Ina dah cakap bayak kali hari tu
Kalau boleh Ina nak cakap hari-hari
Yang Ina sayang atok...
Atok...
Ina tak boleh balik BP untuk ke majlis pengebumian atok...
Ina tak mau tengok jasad atok disemadikan...
Biarlah kali terakhir Ina tengok atok ialah semasa atok masih bernafas lagi...
Ina tak sanggup tok...
Atok...
Walaupun atok dah tak ada dengan Ina sekarang..
Atok masih hidup dalam lipatan kenangan Ina...
Atok...
Ina tak puas jaga atok hari tu
Ina balik cepat sangat...
Ina rasa bersalah ni tok...
Atok maafkan Ina kan tok?
Atok...
Kenapa air mata ni tak boleh berhenti tok?
Maafkan Ina kerana menangisi pemergian atok...
Ina terlalu sayangkan atok...


"Ya ALLAH...
Kau cucurilah rahmatMu ke atas roh Allahyarhamah Hajah Zawiyah Binti Ali..Tempatkanlah dia dalam kalangan orang-orang yang beriman...Kuatkanlah semangat kami yang masih hidup ini...Ampunkanlah dosa-dosa atokku, Ya ALLAH...Masukkanlah atokku ke dalam syurgaMu ya Allah...Abadikanlah kebahagiaan atokku di sana Ya Rahman...Semoga kami bertemu lagi di sana...Amin ya Rabbal 'Alamin..."



Al-Fatihah untuk Hajah Zawiyah Bte Ali...Her soul had departed peacefully at 3.30 pm on 25th September 2010. May ALLAH swt Bless her and placed her among the soleh and solihin in Jannnatul Firdausi...Insya Allah...Amin...




3 comments:

Azham Vosovic said...

Amalina, takziah atas pemergian arwah Atok hang... aku sedekahkan Al-Fatihah dan juga berdoa agar roh arwah ditempatkan dalam kalangan orang2 yg beriman. Tabahkan hatimu, sentiasa ingat bahawa hang ada byk kawan2 yg supportive.

Azham Vosovic said...

Amalina, takziah atas pemergian arwah Atok hang... aku sedekahkan Al-Fatihah dan juga berdoa agar roh arwah ditempatkan dalam kalangan orang2 yg beriman. Tabahkan hatimu, sentiasa ingat bahawa hang ada byk kawan2 yg supportive.

Amalina Sulaiman said...

thank u azham...i really appreciate your kindness...