Me & Him

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 27, 2010

Soliloquy

Assalamualaikum wbt to all loyal readers...


Mood: Tak tau...gembira dalam kesedihan...


Aku sebenarnya tak tau nak tulis ape...
Tiba-tiba aje jari ni pergi tekan 'New Post'
Tiba-tiba aje rasa nak luah kat belog..
Sebab tak ada listener yang betul-betul faham aku...
Baik aku tulis kat belog...
Sebab ada pembaca yang setia...
Walaupun korang tak kenal aku..
Korang tak faham perasaan aku...
Tapi korang tetap baca belog aku kan...
Termasuk ummi (terima kasih ummi..pembaca belog malina paling setia..I love you and abi more than anything else in this world)
Huuuu...
Sekejap rasa nak nangis...
Sekejap senyum bila tengok member buat lawak sengal...
Ataupun senyum tengok diri sendiri yang bodoo..
Haha...aku gila...
Aku rasa sedih...
Bila atok takde...
I am trying to get over this...
Atok dah pergi tinggalkan kami...
Aku dah tak ada atok soya lagi....
Kalau balik Batu Pahat, aku takkan nampak atok lagi duduk-duduk pegang tasbih hijau...
Tak dapat makan masakan atok especially epok-epok atok...


TOLONGLAH WEY!
PLEASE GET OVER THIS, LEEN!


Aku sedih
Tapi hidup mesti diteruskan...
Oh, beginikah rasanya bila kita kehilangan orang yang tersayang?
Sedihnya...


Ya ALLAH...Tolonglah aku ...aku nak lenyapkan kesedihan ini...bantulah aku ya Allah...Kuatkanlah jiwa aku...Hidupkanlah semangat aku untuk terus belajar...


Hmm..kalau atok nampak aku sedih-sedih, mesti atok pun sedih...
Atok suruh aku belajar...belajar...
belajar...
belajar...
sampai tahap tertinggi...


Ya ALLAH...
Tunaikanlah hasrat murni aku ini...
Untuk mencapai impian...
Kuatkanlah jati diri aku ini ya ALLAH...
Kaulah yang Maha Pengasih lagi Maha Pengampun...
Ampunkanlah daku...
Cucurilah rahmatMu ke atas roh atokku...
Tempatkanlah atok ke dalam Jannatul Firdausi...

Amin Ya Rabbal 'Alamin...



No comments: