Me & Him

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 7, 2010

Madcap Escapade: Camera-whoring

Assalamualaikum wbt to dear readers!

Actually, I am quite blur like sotong right now...

Haha! I don't know what to do...Tomorrow, going back to IPBA already..
Sickening~
I have loosen up my grip to the real life..bit by bit..- blame the 2 effing papers!
I am stuck so this is it!
A madcap escapade...
featuring Tini my ducky..[yewwww :p]
Enjoy! [ignore the crazy faces..they suit my current mood really well]

Tini cayang syamsyeng [pelakon pembantu]  :p

 Di suatu petang yang hening...







Tini mula wat muke tak puas hati....

Then, tunjuk lubang idong tanda protes...

Then, start wat posing STONE

STONE lagi...

dan lagi...and mula tak pandang webcam...cett..

Mula ignore aku...wuwuwuuu

Ignore lagi....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.2 jam selepas itu..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Aku mula give up dan kachiwa...

Rupenye sebab nak berak....chaiitt poodahhcit!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tapi, lepas beliau membuang..jeng jeng jeng!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Dah habiss! Padan Muke ko Tini! :p

HAHAHA
Gile-gile daripada aku sebelum balik IPBA
emmmm...tu aje kot
Salam :p


2 comments:

MiSs AiNiE said...

lucky 4 u 2 have siblings...enjoy ur life...^_^

Elle Who? said...

hehe thanks dear~ :)