Me & Him

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 31, 2012

Iftar ke-11: Quail Chop

Assalamualaikum wbt to all mah beloved readers!


How y'all doin'?
Aku baru aje siap serving juadah berbuka hari ini..
Fuuuuhhhh...penatnyee...
tarik nafas kejap..
seharian gak la aku dok tungtang kat dapur siapkan makanan berbuka puasa ..ngeee~
Harini selera kami semua dah westernized sikit..
Aku sebenarnye agak minat jugak la kat makanan2 western ni, walaupun aku jawa sejati khennnn...
tapi tak boleh selalu lah, sebab nasik tetap di hati...ngeh3..


So, arini aku masak quail chop...puyuh chop! 
Ni la gambarnye... :)









aku masak banyak-banyak terus sebab nak sekalikan untuk sahur..jimat masa..kalau tak, penat ohhhh nak masak sampai dua kali...
resepi main ikut suke hati aku kecuali resepi mashed potato yang aku amik dari myresepi (click here)
boleh tahan la sedapnye...
tapi macam biaselah kannn aku, masa mula-mula makan tu semangat abes, tapi bile perut dah terisi sikit, mulalah terkenang-kenang kat nasik dengan tempe....dasar jawe betul....hahahaha
So tu ajelah aku nak hapdate harini..
Korang buka lauk ape tadi?
Share lah dengan aku... :P
Sekian, wassalam.. :)

2 comments:

apple damein said...

pandai ko tuka2 dishes ea leen..bru la xboring..pastu pndai kaw amek gmbr..trus nmpak sedap je semua

Elle Who? said...

apple: haha trimas aziz...aku ni haa yg cepat boring...family aku x kot...dorg mmg pemakan nasik tegar,, hik3..aku amik gmbr cincai aje la...neway thanks again!^^