Me & Him

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 20, 2009

Allah Lebih Tahu~




Myspace Generators


Assalamualaikum wbt..
Salam ukhuwah fillah
Hurrmm..tajuk nie maybe kelihatan a bit general..tapi aku kengkadang sendiri pon boleh jadi confuse.
yes. It's absolutly true. Segala perkara yg berlaku dalam kehidupan kita..semuanya ada hikmah. ALLAH lebih tahu..
Tengok pic kat atas...
haaiii..pelok hang tuah jelah..
sometimes people yg x kenal aku mungking akan fikir..
Uisshh dia nie mesti da ad.............[paham2 je la], sbb majority yg kata cenggitu, itu yg ak tulis nie.
OR
Hmm..minah nie mesti sociable..[aheemm2...]
Tapi of course la..kalo kawan rapat aku sendiri tanya ak akan cakap: 'HELLO! I am single okay!~"hihihi
literally,

ak mmg single pon..
betowl tak structure ayat aku nie??
haha
betollahh kot..ak mmg single..
never couple..
alasan yg selalu ak cakap naper ak tamaw kapel:
  • haha~sorry not ready..
  • maleh den nak layan..hidop ak pon dah cukup berserabut
  • xjumpa lagi Mr. Right..
  • sapelaah nakkan aku nie...[ecececehh :p]
  • lelaki skarang susah nak cari yang betol2 ikhlas.. senang citer bercintun ler lepas kawen. lagi masyyuukk (nenek ak yg cakap ea..bkn ak) (*o*)
last2..akibat aku selalu bebenau mengutarakan ayat di atas lah..ak stay single-mingle..haha~
dan maka dengan itulah gambau di atas terhasil..ak kapel ngan 'hang tuah' kaku pon jadiklaa
hahahaha

sian amal..hot2 pon still solo yer..
kah3 pwasan jer aku nie
muntah hijau ler korang.,janji daku bahagia..
:))))

aduuuyaii..apelah yg ak mengarut di petang hari nie..
haha
aku mmg kaki mengarut pon
ALLAH tahu..
nie fakta
sejak dr sekolah lg ak mmg suke mengarut..
dari sekola??
hmm..mbe dr tadika kot..
itu ak tak pasti..
t ak g tanya mak ak..
hehe

back to the topic;
pasal jodoh, ak serah segalanya ke tangan Tuhan
ak maleh nak pikir mendealah nie..
lagipon im still young..
(^_______^)


oi fakta uh..
jgn ade sesaper nak sangkal..
lantak ler org lain nak terlongkop berkapel mapel nie..
kalo org kater ak nie ketinggalan atas sebab 'tak kapel'
suketi diorang lah..
hehe
bukannye aku tanak..da takde yg sesuuwai..ekekekekeke
mm..hati aku nie kengkadang macam susah cikit nak terima lelaki (dun get me wrong, meaning here lelaki yg special)
ak rase paleotak dyorg len bebenau dgn ak..
selalu tak sehaluan
lelaki yg sehaluan dgn ak adelah cikit2:
tu pon lelaki2 ini merupakan golongan yg HARAM bagiku mengahwini mereka. HAK3
ye ah..my dad, my brothers, some of my cousins and few friends..
sampai abg ak penah cakap kat aku:
'Ko nie taw x..ak rase sensitive guys hate you'
haha
mampus lah
sesitive guys ke x
kalo sensitive takyah la nak show dpn2 pompuan yg korg tu sensitive
nek mua jer ak nengok
nyampah~!
haha
agak tidak berperikemanusiaan di situ yer amal.
haha
biau ah..ak mmg jahat pon..
hmm..
amendealah la yg ak merepek nie..
ok lah
mak ak da ajak g rumah nenek nie..
nak bawakkan dia ayam masak sate (mum's secret recipe) ^^
papai
t ade time aku tulis lagi.. :))))
wassalam~

No comments: